Re: bootCD => bootUSB

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Sun 24 Oct 2010 - 15:00:11 MET DST

Dnia 2010-10-21, o godz. 15:52:53
jeo stancey <jeostancey@gmail.com> napisał(a):

> Owszem, sprawdziłem już i dziękuję - lecz jest on tylko do iso
> linuksowych, jak np. SysResueCD

Herezje prawisz. Autorzy twierdzą coś całkiem innego:

UNetbootin can create a bootable Live USB drive, or it can make a
"frugal install" on your local hard disk if you don't have a USB drive.
It loads distributions either by downloading a ISO (CD image) files for
you, or by using an ISO file you've already downloaded."

Zwracam uwagę na "or by using an ISO file you've already downloaded". A
czy "downloaded" czy sam ISO przygotujesz - np. integrując sterowniki
do kontrolera dysku SATA za pomocą nLite http://www.nliteos.com/ - to
już zasadniczo żadna różnica.

Zdrówko