Re: Napęd dyskietek 5,25"

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Sun 24 Oct 2010 - 00:14:11 MET DST

Dnia 2010-10-23 22:43, Użytkownik JoteR napisał:

> Nie sądzę. Prędzej znajdzie kogoś znajomego z 3-4 letnim pecetem, który
> pozwoli mu się podłączyć z tą stacją, niż - z całym szacunkiem -
> kolekcjonera. Do licha, moja Gigabyte kupiona w ubiegłym roku (fakt, że
> nie najnowszej konstrukcji, bo na G31) ma jeszcze w BIOS-ie obsługę
> stacji 5,25" obojga gęstości.

W przypadku Amigi czy ST stacja jest zewnętrzna, jak jest to
podłączasz i pracuje. W przypadku PC poza sama stacją potrzebujesz
kabelka, podłubania w BIOSie oraz rozkręcenia obudowy.
Znając życie na koniec sie okaże że w danym sprzęcie stacja
nie zadziała i praktycznie jesteś w punkcie startu. :-)
Skoro część dyskietek jest o pojemności 1,2 to niestety
zostaje szukać starego peceta.

Pozdrawiam