Re: Karta sieciowa WiFi - Windows98SE

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_benatr.cy>
Data: Sat 23 Oct 2010 - 17:53:00 MET DST

Proces JoteR <joter@pf.pl> zwrócił błąd:

> Różnica między kartą PCI a miniPCI czy też PCI64 jest znacznie bardziejsza,
> niż między PCI 2.1 a PCI 2.2.

> Archiwum grupy pokazuje, że ten aspekt w przypadku kart PCI nie jest taki
> oczywisty.

Właśnie. Wiele starych komputerów na których chodzi win 98 nie może
obsługiwać PCI 2.2 i tym samym wielu kart WiFi. Co mu z karty
współpracującej z Windowsem jeśli nie będzie ona współpracowała z płytą
główną. Ja mu mogę polecić kartę MSI która ma stery do win 98, ale na
kompie na którym miałem win 98 nie będzie ona chodzić, bo to
sprawdzałem. Z XP też nie będzie chodzić.

--
SX