Re: Napęd dyskietek 5,25"

Autor: sTav <marmro9_at_beztego.o2.pl>
Data: Sat 23 Oct 2010 - 15:27:01 MET DST

User wrote:

> Dzięki.
> To są z grubsza moje archiwa.
> Nie wiem jak by to było pod Win XP, ale pod Win 98 na pewno nic nie
> ulegało zniszczeniu.

 W95 / W98 napewno podejmowały próby "naprawy" (co kończyło się
fatalnie).
Zapewne nie używałeś niestandartowych (dla w98) formatów.
W9x / ME obsługiwały 1,76M i DMF (cluster 1024 i 2048) ale MSDOS 5.x/6.x
wymagał fdread.exe
Przy "cudzych" dyskietkach warto przed odczytem zainstalowac
przynajmniej fdread.exe bo nie wiadomo kiedy / w jakim systemie były
nagrywane.

--
Pozdrowienia!
M.