Re: Napęd dyskietek 5,25"

Autor: User <User_at_Users.com.pl>
Data: Sat 23 Oct 2010 - 14:32:33 MET DST

> Może używane było i dlatego tak tanio.
> Chyba nie zasięgałeś tej informacji i nie wybuliłeś 10 zł? :-)

Jeszcze nie. Nie jestem sknerą, ale jakoś nie wierzę, że to coś da.
Za tego rodzaju urządzenie mogę zapłacić więcej, ale tutaj chyba coś nie gra.
A ponadto wkurzają mnie wszelkie akcje związane z wysyłaniem drogich SMSów,
choć zdaję sobie sprawę, że w tym wypadku to nie jest wina sprzedającego ten sprzęt.

Próbuję dojść co znaczy skrót BCM. Wiesz może?

Pozdrawiam
User