Re: laptop Toshiba

Autor: Kubala <nowymail1111_at_o2.pl>
Data: Sat 23 Oct 2010 - 12:12:55 MET DST

> nie wiem jak w tym modelu, ale u mojego ojca na laptopie(modelu sprzed
> dwóch lat) lakier zaczął schodzić po 3 miesiącach. Masakra. A laptop
> stoi na biurku, bez wkładania do torby.

mój znajomy ma podobnie "lakierowy" model i przeszedł on już wiele m.in. zalanie
piwem i lakier jak i sam laptop mają się dobrze;)

system sam w sobie nie jest jakimś największym kryterium przy wyborze bo jako
zwykły zjadacz chleba i tak pewnie nie odczuje wielkiej różnicy:) byle nie
vista(tak z założenia:D ) no moim stacjonarnym kompie używam 7 w wersji
professional i jak na razie złego słowa powiedzieć nie mogę;)