Zewnętrzny włącznik do Laptopa (Peceta)

Autor: MaderenP <maderenp_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 23 Oct 2010 - 01:02:11 MET DST

http://www.geektoys.pl/zewnetrzny-wlacznik-komputera/

Czy coś takiego jest dostępne na rynku dla laptopów? Mam niewielki pokój i
tak umeblowany, że za każdym razem żeby włączyć laptopa muszę go wyjmować z
półki i otwierać a mam go podłączonego pod zewnętrzną klawiaturę, mysz i
monitor. Chciałbym mieć jakiś zewnętrzny przycisk na biurku, do włączania
laptopa, żebym nie musiał go za każdym razem otwierać, gdy chcę uruchomić.
Czy można coś takiego kupić? Jak to się podłącza? Przez USB?

Pozdro