Re: BSOD (dxgmms1.sys)

Autor: vcore <mail*wytnij*_at_vcore.pl>
Data: Fri 22 Oct 2010 - 20:52:11 MET DST

W dniu 2010-10-22 20:31, Doxent pisze:
> więc moje podejrzenia tutaj będą. Dysk stary pewnie dlatego na poprzednim kompie też robił kłopoty.
> Grafika też może być. To, że tylko lekko ciepła może oznaczać iż radiator niezbyt dobrze odprowadza
> ciepło. Karta też niezbyt nowa i może pasta się wykruszyła albo radiator poluzował. Jeżeli jest
> gorąca od strony laminatu to może o tym świadczyć.

No dysk faktycznie stary ma już nieco ponad 5lat, ale nigdy nie sprawiał kłopotów, karta natomiast
kupiona pod koniec lipca 2009, radiator jak i laminat co najwyżej bardzo ciepły nawet przy
intensywnym użytkowaniu, dodatkowo od boku ma „nadmuch” z wentylatora 60mm

Dysk na pewno niebawem będę wymieniał, tak czy inaczej na razie jest spokój, po paru godzinach
grania w 3 różne gry wszystko jest ok, ale zobaczymy…

Dodam jeszcze że dysk testowałem rożnymi narzędziami w poszukiwaniu badsektorów i wszystko jest ok,
testy żadnych błędów nie wykazują, ale możliwe że jest to problem zupełnie odmiennej natury

Jeszcze takie profilaktyczne pytanie, czy powodem tego typu błędów może być to że komputer jest
włączony 24/7? Czy może z jakichś względów zalecane jest resetowanie go raz na jakiś czas?