Re: BSOD (dxgmms1.sys)

Autor: vcore <mail*wytnij*_at_vcore.pl>
Data: Fri 22 Oct 2010 - 18:08:09 MET DST

W dniu 2010-10-22 17:51, Doxent pisze:
> a nic się nie przegrzewa przypadkiem ? Ewentualnie zasilacz może być za słaby albo CPU jest za słabo
> chłodzony. Przyczyn może być wiele ale generalnie te bsody to na 90% wina sprzętu, złego chłodzenia,
> zasilacza, pamięci, kabli itd. Czasem też dysk ma znaczenie.

Zasilacz z pewnością wystarczający do tej konfiguracji

Phenom x2 II 555
M4A88TD-V EVO
Seagate 7200.9 200GB
9600gso
2x2gb kingston hyperx 1600

Procesor w stresie osiÄ…ga maksymalnie 43-44 stopnie (@3.6) zaleĹĽnie od temperatury otoczenia, reszta
podzespołów także poniżej 45st, jedynie temperatury karty graficznej nie mam jak zmierzyć - bo żaden
program jej nie pokazuje, nie wiem z jakiego powodu - tak czy inaczej radiator na karcie podczas
intensywnego grania jest tylko delikatnie ciepły

Karte graficzna testowałem w programie OCCT, podobnie jak procesor i pamięć, zadnych błędów nie wykryło