Re: Stacjonarny laptop

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Fri 22 Oct 2010 - 13:50:54 MET DST

> http://www.notebookcheck.pl/Mobilne-karty-graficzne-rozpiska-osiagow.1174.0.html
> Wszystkie z pierwszej i drugiej grupy a i te z trzeciej nie daleko odstają

tylko, że to chyba półka cenowa 5-8kzł wzwyż. W praktyce w rękach nie miałem
w rękach jeszcze żadnego laptopa do 4kzł który miałby mocniejsze osiągi od
Nvidia 220GT w stacjonarnym. Pozostaje jeszcze import z USA bo u nas ceny
tego sprzętu są średnio o 50% wyższe, można coś tam znaleźć za około 1k$ co
u nas chodzi średnio po 6 kzł.