Stary monitor, nowa karta - slaby obraz

Autor: Maciek <docktor_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 22 Oct 2010 - 11:38:14 MET DST

Mam problem z obrazem.

Wymienilem komputer, zostawiajac stary (ale jary, 3-letni, uzywany caly
czas) monitor HP LP2065. W starym kompie mialem karte graficzna z gniazdem
cyfrowym, a w nowym mam grafike na plycie z wyjsciem analogowym. Monitor ma
wbudowany konwerter, tzn w zestawie z nim byl kabel z wtyczka DVI do
monitora i wtyczka D-Sub do wesjcia w kompie. Tak tez to podlaczylem i
dziala.

Nie widze zadnej *okreslonej* roznicy, migotania itp. ale oczy zaczely
wychodzic mi z orbit po godzine pracy. Odswiezanie, jasnosc lamp i inne
ustawienia monitora zostaly bez zmiany.

Czy to mozliwe, ze zintegrowany uklad graficzny na plycie Asus M2N68-AM SE2
pogarsza ktorys z parameteow obrazu?
Czy podlaczenie monitora do UPS moze powodowac jakies zaklocenia pracy?

--
Maciek