Re: Jak się nazywa kabel zasilający przedłużka?

Autor: OMSON <omson_at_autograf.pl>
Data: Fri 22 Oct 2010 - 00:59:04 MET DST

GLaF pisze:

> Na moje oko, ten z mojego linku jest identyczny z tym ze zdjęć Przemka.
> Tutaj jest też zdjęcie z innej perspektywy:
> http://www.emarket.pl/pricelist/item.aspx?PID=C0409325

Zmylił mnie opis z poprzedniej strony: "Ten produkt pozwala na
podłączenie słuchawek i głośników bezpośrednio do karty dźwiękowej w tym
samym czasie." - wynika z niego, że obydwa jacki muszą być stereo
(gniazda 2x mono + 1x stereo) - nie sądzisz?

Pzdr, OMSON

P.S. A swoja drogą, potrzebny byłby programowy routing sygnału, żeby to
osiągnąć (np. umożliwiają to sterowniki kx w przypadku SoundBlasterów).