Re: padła mi drukarka

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Thu 21 Oct 2010 - 22:30:16 MET DST

Użytkownik "Mich@l" napisał:

> Po co się pakować w koszta? Coś takiego
> http://allegro.pl/drukarka-hp-lj-laserjet-4l-kable-okazja-i1275596605.html
> w zupełności wystarczy, a za różnicę w cenie kupisz 3 tonery

"Drukarka nie ma zainstalowanego cartridge'a"

Czego konkretnie nie ma i co trzeba dokupić?

Czy chodzi o to?

http://www.supertoner.pl/go/_info/?user_id=127&lang=pl

125 zł + koszt wysyłki. Nie wiadomo w jakim stanie jest drukarka. Takich
rzeczy nie kupuje się używanych. Chyba, że od znajomego. Sprawdzone i
sprawne. Jeśli ktoś mało drukuje to wystarczy atramentówka. Ja mam Canon BJC
4400, którą dostałem w zaprzyjaźnionym serwisie jako gratis do cartridge'a
(55,- zł). Odpukać, nie mam żadnych problemów.

Remek