Re: AMD Phenom II X2 3GHz vs. Phenom X3 2GHz

Autor: Pa,paSmurf <bober_at_interia.pl>
Data: Thu 21 Oct 2010 - 21:10:15 MET DST

Órzytkownik "identifikator: 20040501" napisa³:
> tak chodzi³o mi o tego 2.1 nie znam siê na tym a¿ tak bardzo,
> st±d moje pomy³ki a tak na oko, który lepszy do grania
> i pakowania?

jesli za³o¿yæ ¿e dysponujesz systemem i oprogramowaniem kture w pe³ni
wyko¿ystuje wielordzeniowi¶æ, to teoretycznie oba procesory powinny byc
identyczne wydajno¶ciowo, najwy¿ej trzeba by by³o sprawdziæ ktury ¿re mniej
energii:O)
natomiast praktycznie to ma³o jest aplikacji kture t± wielordzeniowo¶æ
wyko¿ystuj± i jeszcze potrafi± to robiæ wydajnie, wiêc mo¿e siê okazaæ ¿e
praktycznie system dzia³a na jednym rdzeniu, a pojedyñczy rdzeñ 3GHz jest
lepszy od 2GHz:O)

p.s. tak z ciekawo¶ci, ile te procki ¿r± mocy?:O)