Re: Napęd dyskietek 5,25"

Autor: User <User_at_Users.com.pl>
Data: Thu 21 Oct 2010 - 19:28:26 MET DST

> Nie chodzi mi o kabelki do obu tych napędów, bo te pewnie mam, albo mogę mieć.
> Jeśli jednak końcówki są różne to potrzebne by było coś w rodzaju przelotki.

Nie chodziło mi kabelki w sensie kupna w sklepie ze złomem komputerowym.

> Ty zastanow sie czego chcesz i co piszesz bo to jakis belkot jest !

> Koncowki do stacji 5.25'' wygladaja jak na fotce z linku i jak w napedzie ktory podobno masz iwec czemu zadajesz debilne pytania ?

Gdybyś uważniej czytał, to byś nie zarzucał mi debilnych pytań:
">> Nie mam teraz tych kabelków (od 3,5" i 5,25") pod ręką."
Czy gdzieś przeczytałeś, że chodzi o komputer przy którym teraz siedzę?

Szkoda, że po tylu rzeczowych odpowiedziach na końcu okazałeś się
niegrzeczny. No ale w Polsce to właściwie ostatnio nie należy się dziwić.
To taka nasza "normalność" :-( Szkoda.

User