Re: Napęd dyskietek 5,25"

Autor: User <User_at_Users.com.pl>
Data: Thu 21 Oct 2010 - 18:54:56 MET DST

> Kabelek to pewnie by się znalazł, ale mnie raczej chodzi o kontroler
> na płycie i możliwość ustawienia w BIOSie.

Właśnie przyszło mi do głowy rozwiązanie polegające na "zastąpieniu"
napędu dyskietek 3,5", w który ten współczesny komputer jest wyposażony,
przez napęd dyskietek 5,25". Napęd nie musi być zamontowany w środku
komputera, może "wisieć" na kablach. W końcu to tylko na czas przejrzenia
dyskietek.
Nie wiem jednak czy kontroler i BIOS dadzą się "oszukać" i czy końcówka
kabla będzie pasowała, ta od napędu 3,5" do napędu 5,25" albo końcówka
od napędu 5,25" do kontrolera 3,5" na płycie.

Bardzo proszę o wypowiedzi.

Pozdrawiam
User