Re: [XP] Instalator XP widzi dysk, nie formatuje

Autor: <radekp_at_konto.pl>
Data: Thu 21 Oct 2010 - 17:15:53 MET DST

Wed, 20 Oct 2010 22:40:16 +0200, w <42dc8aacogki$.dlg@kwinto.prv>, Michal
Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(-a):

> Upewnij się też, że została wyłączona ochrona MBR w BIOS-ie
> płyty głównej.

Nie widzę żadnej takiej opcji.

Fixmbr za każdym wywołaniem wyrzuca "sektor rozruchowy może być uszkodzony".
Podmieniłem dysk na inny (CD-ROM również), zostawiłem na kanal tylko dysk i
dalej to samo -- instalator XP nie może sformatować partycji :/.

Również po sformatowaniu spod konsoli wyrzuca "wystąpił błąd podczas
katalogowania" (na obu dyskach -- a nie wierzę, by nagle oba siadły).

Jakieś sugestie?

Dla spokoju sprawdzę jeszcze dysk na innym kompie, ale pewnie będzie OK...