Re: która z płyt pod 4 rdzeniowego AMD?

Autor: Krasnal <krasnal74usun_at_o2.pl>
Data: Thu 21 Oct 2010 - 10:02:13 MET DST

Dnia Wed, 20 Oct 2010 17:58:51 +0200, ToMasz napisał(a):

> jeszcze jedno pytanie: Zostać przy ddr2 które juz posiadam, czy
> "przejść" na ddr3 - i będzie szybciej, lepiej..?

Niestety nie wiem czy komputer na DDR3 będzie znacząco szybszy niż na DDR2,
może ktoś inny się wypowie. Ja uważam, że różnicy nie będzie biorąc pod
uwagę taki sam komputer, taki sam procesor i ilość pamięci. Być może
szybsze pamięci dają jakąś różnicę, ale wątpię czy dużą. Osobiście brałbym
płytę główną z AM3 pod DDR3, zawsze to jakaś nowsza technologia i
łatwiejsza możliwość rozbudowy w przyszłości.

--
Krasnal...