Sensowna plyta pod i7 ok 400 pln?

Autor: Mateusz <mateusznospam_at_vp.pl>
Data: Wed 20 Oct 2010 - 13:58:06 MET DST

Czy ktoś może polecic jakas sensowna plyte pod i7?

Plan mam taki, sensowna plyta, najpierw i3, wiec plyta musi miec to cos
"55" zeby grafika chodzila. To ma byc workstacja do pracy (2D) z 4 GB
RAMU (RAM mi tez poleccie :).

Z czasem jak to zwykle u mnie - migracja z i3 na i5 albo i7 + potem moze
jakas lepsiejsza grafika. Ale jedna.

Calosc na Win7 ma smigac :)

Plyta dobrze, zeby miala kilka zlacz PCI bo chce tam przelozyc 2 karty
(xfi i mozliwe ze USB dodatkowe). Nie bedzie w kompie 2 kart grafiki w
xfire czy sli.

Polecicie cos dobrzy ludzie :)