Re: Cicha karta graficzna?

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Tue 19 Oct 2010 - 07:50:57 MET DST

Dnia Mon, 18 Oct 2010 20:04:06 +0000 (UTC), Samotnik napisał(a):

> A coś ze standardowym chłodzeniem, ot tak, z pudełka? Mocno to hałasuje w
> trakcie pracy biurowej?

Poprzednio był Zalman. Straszliwie wysoki dźwięk, słyszałem z pokoju
obok.
Na niektórych kartach jest chłodzenie AC, np. ta:
http://www.agito.pl/karty-graficzne/twintech-gtx-260-arctic-cooling-twinturbo-pro-896mb-ddr3-pci-e-box.0.360733.html
zdaje się że to takie chłodzenie jak brat kupił (a kupił Twin Turbo
Pro).

Z mocnych kart:
http://www.sparkle-polska.pl/News/CalibreX480/news_CalibreX480_pl.html

Ogólnie widzę Sparkle lubi AC.

--
Pozdrawiam,
Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com