Re: Dobra karta TV

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Mon 18 Oct 2010 - 21:49:31 MET DST

Mateusz pisze:
> jak masz jakis soft na mysli, to jesli darmowy to moge sprawdzic czy sie
> nagrywa :)
>
> Pamietam, ze DScaler mi dzialal :) I tyle pamietam :)

Po godzinach mozolnych testów stwierdziłem że najbliżej ideału Divx w
pełnym palu + mp3 na AverTVStudio303 nagrywa oryginalny program
producenta (i to w nie najnowszej wersji)
Niestety można ustawić audio mp3 ale bez możliwości ustawienia jakości
(jest za dużo pewnie ponad 200)
Nagrywanie do MPG2 (DVD) to dość banalne i pewnie na każdej karcie da
radę. Teraz na linuxie używam mencodera. Trochę to prostacko wygląda
(konsola) :-) ale za to jakie efekty.

PS. Wiem że w dzisiejszych czasach kiedy weszły nagrywarki, tunery z
dyskami to taka zabawa może wydawać się śmieszna ale za to do 4-letniego
komputera nie dołożyłem ani grosza i jeszcze długo nie będę widział
takiej potrzeby. Co więcej... poważnie zastanawiam się nad zakupem
dużego monitora zamiast telewizora. Wszystko przez te reklamy. Niech
żyje wolność!!!