Odp: Odp: obróbka nowego netbuka ;)

Autor: m4rkiz <aa_at_bb.cpl>
Data: Mon 18 Oct 2010 - 15:01:23 MET DST

?Użytkownik "jeo stancey" <jeostancey@gmail.com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:53ac9efa-29bf-42ea-9434-c3d018f4a1fc@j25g2000yqa.googlegroups.com...

> A na czym polega beckup aktywacji?

na zapisaniu certyfikatu i klucza oem

http://directedge.us/content/abr-activation-backup-and-restore

bez tego po podaniu klucza z naklejki ze spodu najprawdopodobniej
trzeba bedzie dzwonic zeby aktywowac, co gorsza aktywacja dziala tylko
do momentu znaczacych zmian w sprzecie (co czasami oznacza nawet
problem po instalacji zrypanych sterownikow)

przywrocenie certyfikatu i klucza oem powoduje zas ze system jest
aktywowany offline - zadnych niespodzianek