WiFi widmo w laptopie Lenovo

Autor: Eneasz PÄ…cki <ascoNOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 17 Oct 2010 - 20:53:52 MET DST

Hej!

Ostatnio przy uruchamianiu mojego laptopa Lenovo pod wodzÄ… Visty 32
wszystkie znaki okienek wskazują na nawiązane połączenie WiFi z moim
ruterem. Tzn. pokazują to ikonki w trayu a także okienkowe ustawienia
sieci z panelu sterowania.

De facto połączenia chyba nie ma bo nie działa ani przeglądarka (nawet
ręczne wprowadzenie IP z pominięciem DNSów) ani inne aplikacje sieciowe.
Pomaga tylko restart komputera (tzn. zawsze rano muszę odpalać sprzęt
dwa razy).

Ostatnio na pokładzie pojawił się "Norton 360" ale wyłączałem zaporę,
później resetowałem reguły filtrów i sytuacja dalej się powtarza. Na
ruterze szyfrowanie WPA2 i dodatkowo włączona zapora (ale w innej
lokalizacji mam taki sam ruter w identycznej konfiguracji i problemu
ponownego rozruchu nie ma).

Macie jakieś pomysły/sugestie? Z góry wielkie dzięki za podpowiedź.