Re: Dual-N.

Autor: Jenot <jenott_at_gmail.com>
Data: Sun 17 Oct 2010 - 15:56:29 MET DST

" 666" <j666@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
> Czasem trudno pogodzić parę wymagań, żeby się znalazły w jednym
> sprzęcie.
> Przykładowo chciałbym 'Guest Zone' (komputery z Guest Zone nie będą
> widziały
> sieci/nie będą widziały się wzajemnie).
> I chętnie gigabitowy switch.
> Do tego ważne, w ilu kanałach "N" 5GHz sprzet pracuje (z uwagi na
> homologacjÄ™).

Mam wndr3700 i tak:
- oddzielny gościnny dostęp do sieci 2.4 i 5 GHz
- gigabitowy switch
- kanały na 5GHz ustawiają się zależnie od regionu, który wybierzesz w
konfiguracji czyli jeśli wybierzesz Polskę to będziesz miał zgodnie z
naszymi przepisami.

Dodatkowo polski język - interfejs web, help
Z wad: brak port trigger, którego kiedyś używałem na wrt54gl z tomato.
No i ze względu na brak zewnętrznych anten zasięg na 5GHz jest dość
ograniczony. Ale ja mam nieduże mieszkanie więc mi to nie przeszkadza.

Pozdrawiam,

--
Jenot