Re: obróbka nowego netbuka ;)

Autor: jeo stancey <jeostancey_at_gmail.com>
Data: Sun 17 Oct 2010 - 14:55:38 MET DST

On 17 Paź, 13:46, "qwerty" <qwert...@poczta.fm> wrote:
> Użytkownik "jeo stancey"  napisał w wiadomości grup
> 1.) Co zrobić z partycją "RECOVERY"?
>
> Wywalić. Po co przywracać te wszystkie śmieci? Lepiej instalować czysty system.
>
> 2.) Co zrobić z oryginalnym mechanizmem bootloader (jest tam opcja
> naprawy)?
>
> Instaluj XP->7->Linux (lub XP->Linux->7)

Tak ale NIE MA w pudełku CD (zresztą netbook nie ma napędu) ani
żadnego katalogu z instalką w7 (nigdzie na HD). Wszystko jest w tej
partycji "RECOVERY" ale nie da się tam wyodrębnić czystej instalacji
w7, jest to chyba jakoś skompilowane przez Toshibę. Szczerze to nie
widziałem jeszcze instalki w7, czego tam szukać (na 'RECOVERY') i jak
uruchomić?