Re: Poszukiwania laptopa - rynek się złachmanił?

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 17 Oct 2010 - 12:39:08 MET DST

W dniu 2010-10-17 11:55, Radosław Sokół pisze:

> Wręcz przeciwnie.

4GB i duża rozdzielczość przy niedużej matrycy to naprawdę duże
wymagania? Reszta to tzw wymagania opcjonalne.

> Dobre komputery przenośne kosztują wciąż tyle samo, czyli
> między 4000 a 8000 zł. Więc nie narzekaj -- po prostu po-
> jawił się nowy segment tanich, przeciętnych komputerów po-
> niżej 4000 zł. A dla większości te przeciętniaki są całkiem
> wystarczające.

branie laptopa na raty za 6000zł mija się z celem - zanim spłacę raty -
będzie bezwartościowy a na wyższe raty mnie zwyczajnie nie stać. Błędne
koło - laptop potrzeby na uczelni a jego brak widocznie obniża obecny.
Nawet gdybym chciał używanego - to kto mi sprzeda na raty? (stypendium)