Re: Karta sieciowa uszkodzona?

Autor: Remek <bajer_at_tlen.pl>
Data: Sun 17 Oct 2010 - 01:49:12 MET DST

Użytkownik "OMSON" napisał:

> Miałem tak z sieciówką wyciągniętą po spaleniu taniego zasilacza ...

Awaria zasilacza to poważny przypadek. Różnie to bywa. Często zabiera z sobą
płytę i komponenty. W moim przypadku nic takiego nie nie miało miejsca.
Odpaliłem komputer, który dość długo nie był używany. Niby wszystko było
O.K. Jednak w trakcie przenoszenia duąej ilości danych po LAN ni stąd ni
zowąd transfer stawał i znikała łączność. Podejrzewając min. kabelki,
podpinałem rózne i po skrosowanym karta już nie wstała, stąd pytanie.

> P.S. Prawdopodobnie możesz kupić już nową.

Problem niewielki i koszt również. Pytanie, czy kupić kilka sztuk na wypadek
pomylenia kabli. Irokez twierdzi, że nie (ale są prawa Murphiego).

A wracając do awarii zasilacza. Całkiem niedawno miałem przypadek prawie
nowego zasilacza. Huknęło, poleciały bezpieczniki w rozdzielnicy. Okazało
się, że tranzystory główne rozerwało na strzępy. I nic więcej się nie
uszkodziło. Podmieniłem zasilacz i komputer działa. Różnie to bywa.

Pzdr Remek