Problem z GTX 460 i TV przez HDMI

Autor: solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Sat 16 Oct 2010 - 16:32:53 MET DST

Przesiadłem się z Ati na Nvidię i oczywiście pojawiły się problemy z
podłączeniem pod TV.
Karta ma 2 wyjścia DVI i jedno miniHDMI. Kabel HDMI-HDMI mam,
przejściówka miniHDMI-HDMI była przy karcie.
Jak podłączę monitor pod DVI2 (na tym wyjściu monitor jest
identyfikowany jako 2) i TV przez przejściówkę, na TV w ogóle nie mam
obrazu. Nawet przy starcie kompa.
Jeśli podłączę tylko TV, obraz jest normalnie.
Najprawdopodobniej rozwiązaniem jest podłączenie monitora pod DVI1 (w
Ati też tak trzeba było podłączać). Tylko że przejściówka nie mieści
się, gdy w DVI1 włożona jest wtyczka od monitora.
Mógłbym kupić kolejny 5m kabel miniHDMI-HDMI, ale może istnieje tańsze
rozwiązanie - przedłużka lub adapter miniHDMI-miniHDMI tak, aby obecna
przejściówka miniHDMI-HDMI oddaliła się od karty i minęła z wtyczką DVI?

--
Solar             www.solar.blurp.org              GG 1834424
"Tym samym mózgiem myśleć i wierzyć?"