Re: Praca HDD wstrzymuje system

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat 16 Oct 2010 - 09:36:44 MET DST

On 2010-10-16 06:29, animka wrote:

> Jak przestawiłam w Biosie z IDE na AHCI to musiałam znowu przestawić.
> Jakby się nie dało tego cofnąć to trzeba by było system przywracać albo
> instalować od nowa.

My piszemy instalacji systemu, nie o możliwości zmian (lub braku) w
BIOS. Generalnie w BIOS wszystko możesz ustawić na "a", potem na "b",
potem na "c", potem znowu na "a"...

Jeżeli sobie np XP zainstalujesz z właczonycn AHCI, zadziała również na
emulacji IDE (bo IDE ma domyślnie w zestawie sterowników, AHCI nie).

W drugą strone (IDE->AHCI) zadziała, ale nie od razu ;) Trzeba mu
wrzucic sterowniki i trochę się "pogimnastykować"

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/