Re: Mysz radiowa

Autor: Tomasz Jasiński <Belzebub_at_invalid.invalid>
Data: Fri 15 Oct 2010 - 18:38:28 MET DST

Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 14 Oct 2010 11:08:17 +0100
 doszła do mnie wiadomość <i96kqj$mq8$1@inews.gazeta.pl>
 od "kamil" <kamil@spam.com> :
>"Tomasz Jasiński" <Belzebub@invalid.invalid> wrote in message

>Masz takie? Troche poczytalem i wygladaja obiecujaco (pomijajac dedykowana
>ladowarke), ale zdaje sie ze kiepsko radza sobie w urzadzeniach o duzym
>poborze pradu typu aparaty cyfrowe itp. Moglbys opisac swoje wrazenia?

Mam kilka od tygodnia, można kupić z ładowarką w komplecie.
Z tego co widzę, mają dużą oporność wewnętrzną(nie nadają się do
rozładowywania dużym prądem) ale za to potrafią przetrwać spore
mrozy(do -20 st C wg dokumentacji) i mają małe samorozładowanie.