Re: Praca HDD wstrzymuje system

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Fri 15 Oct 2010 - 18:05:47 MET DST

> Ktoś wspominał, że było instalować systemy na dysku ustawionym na nativ
> mode, a po instalacji przestawić na SATA. Ja stawiałem (jak zawsze do
> tej pory) od razu na SATA.

eee.. utrudnianie sobie życia. Słusznie - od razu warto na AHCI (VISTA i
W7 nie wymagają żadnych dodatkowych sterowników (zazwyczaj))

> Przy przełączeniu dysku na compatible żaden Windows nie startuje (mam
> jeszcze linuxy - im to wsio rybka) - oba spadają na BSOD :(

To jest ciekawe, z tego co kojarze po przełączeniu na compatible-mode
(IDE), XP powinien dzialac, dla W7 nie ma znaczenia - ma sterowniki do
wszystkiego

Co znaczy - nie startuje ? może coś więcej ?

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/