Re: Przycisk skanowania na drukarce Brother

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Fri 15 Oct 2010 - 14:37:26 MET DST

"animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> wrote in message
news:i99ehh$2fm$1@node1.news.atman.pl...

> Ja mam od Brothera płytkę ze sterownikami do Win7, ale może rzeczywiście
> tak jest jak piszesz. Paper Port, tzn skanowanie w nim działa. Drukarka
> nie chce skanować tylko po wciśnięciu na drukarce przycisku "Skanuj".

Może trzeba coś skonfigurować?

Albo po naciśnięciu guzika nie skanuje, bo pojawiło się okienko na
pececie w którym masz nacisnąć OK - patrzyłaś na ekran monitora
peceta co siÄ™ dzieje gdy naciskasz guzik na drukarce? Ja mam HP
OfficeJet 7310xi i te guziki skanowania na drukarce można w różnoraki
sposób skonfigurować: mogą skanować wprost do pliku na pececie
bez monitu, a mogą wyświetlać okienko potwierdzenia. W przypadku
mojej drukarki okienko pojawia siÄ™ niestety w tle za innym okienkiem
i na pierwszy rzut oka go nie widać wcale (HP niestety ma kijowy soft).