Re: wbudowany czytnik zaczął działać wolno

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Thu 14 Oct 2010 - 23:53:04 MET DST

W dniu 2010-10-14 18:02, Pan Piskorz pisze:
> nowe info:
>
> po sformatowaniu tej samej karty przez komputer (jak poprzednio -
> fat32), aparat zapisuje wszystko tak samo.
> Zdjęcia czytają się tak samo wolno.

Bo to są takie karty, one tak wolno zapisują/kopiują.
Ja mam od wczoraj kartę Micro SD 32 GB i ni diabła takie karty (tak jak
i Kingston 8 GB), którą mam w komputerze nie chcą się sformatować na
NTFS, tylko na Fat 32, a w komputerze na normalnych dyskach mam pliki
NTFS. Ta karta SD daje się jeszcze sformatować na xFat, ale jest gorzej.
Same zdjęcia wyświetlają sie nawet szybko, ale nie wiem jak to będzie z
kopią zapasową Windows, którą kazałam Windowsowi zapisać na karcie
Kingston. Zapisało się oczywiście ładnie, ale co będzie przy
przywróceniu plików NTFS z tej karty Fat 32 to wielka niewiadoma.

animka