Re: Monitor

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Thu 14 Oct 2010 - 15:23:28 MET DST

"Krasnal" <krasnal74usun@o2.pl> wrote in message
news:qwe50uetsxy7$.7c5izi4xkst4.dlg@40tude.net...

> Potwierdzam. Mam od kilku miesięcy i uważam, że to porządny sprzęt. Trochę
> fotografuję, szukałem czegoś lepszego niż przeciętność i jak do tej pory
> nie zawiodłem się.

Ma swoje wady (poswietlenie sporo przebija na czarnym ekranie), ale w tym
przedziale cenowym co najwyzej tanie PVA/MVA mozna trafic, ewentualnie
jakies koreanskie cuda firmy Pieswiecong.

Druga opcja to cos uzywanego na allegro, swego czasu kilka modeli NECa
cieszylo sie dobrymi opiniami, w pracy mam hp 2035 i po skalibrowaniu nie
mozna mu nic zarzucic. Wada taka, ze kupujesz sprzet, ktory pewnie pracowal
po 12 godzin na dobe przez ostatnich kilka lat.

Pozdrawiam
Kamil