Re: Mysz radiowa

Autor: Tomasz Jasiński <Belzebub_at_invalid.invalid>
Data: Wed 13 Oct 2010 - 17:09:39 MET DST

Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 13 Oct 2010 14:03:51 +0100
 doszła do mnie wiadomość <i94ano$767$1@inews.gazeta.pl>
 od "kamil" <kamil@spam.com> :
>"Piotr Sadrakula/Lodz/PL" <pqrs@gazeta.pl> wrote in message

>Dziwnie krotko klawiatura dziala, sprawdz czy akumulatorek nie daje 1.2V
>zamiast 1.5V, bo mialem podobne objawy na MS Wireless 3000. Aku siadal po
>kilku tygodniach, wlozylem dwie baterie alkaiczne 1.5v i dziala juz z pol
>roku,.

Zamiast accu proponuję tzw ładowalne baterie Pure Energy:
http://www.pureenergy.pl/
Napięcie pracy 1.5V, oporność wewnętrzna 0.5 ohma(sprawdziłem),
powinny dłużej wytrzymać.