Re: Mysz radiowa

Autor: Piotr Sadrakula/Lodz/PL <pqrs_at_gazeta.pl>
Data: Wed 13 Oct 2010 - 15:03:21 MET DST

No i najważniejsze, że jesteś zadowolona...

> Jak się rozladują akumulatorki to jak ładujesz? Przez USB? Czy trzeba po
> prostu kupić nowe akumulatroki, ładowanie nic nie pomoże?

Mam ładowarkę sieciową Pentagram model 444, kupioną do ładowania akumulator-
ków używanych przeze mnie w fotografii i nią ładuję te akumulatorki. Jest
to tak dobra ładowarka, że parę akku ładuje 2-2.5 godziny. Czyli jeszcze
jeden wydatek na ładowarkę: 45 zł, ale się opłaca przez lata.
Piotrek