Re: Ati X1650 dziwny problem

Autor: Slawek <grypy[at]wp.pl>
Data: Wed 13 Oct 2010 - 13:55:47 MET DST

> Sprawdź na sterownikach omegi:
> http://www.omegadrivers.net/

Robiłem już to. Sytuacja ta sama. Ponieważ to mruga całkiem losowo więc
trudno określić na ile drivery omegi lepsze od ati. Jak już pisalem
zauważyłem pewną zależność pomiędzy odświeżaniem a tymi mrugnięciami.
Zastanawiam się czy to nie moze być problem monitora. Choć znów na starej
karcie tego nie było, albo było mniej i nie zauważyłem. W sumie jak się
zastanowić to monitor może też czegoś "nie rozumieć" co mu podaje karta. No
niestety nie mam teraz monitora drugiego aby to sprawdzić. W sumie mam inne
kompy popodłączane do 46 calowego sony no ale to trochę teraz bym miał
problem z kablami żeby tego kompa podłączyć. Tam na kracie to jest tylko
wyjście s-video a takiego wejścia w tv nie mam. No i TV to chyba nie to samo
co monitor.

Sławek