2 napędy master-slavei UDMA

Autor: PeJot <PeJot_at_02.pl>
Data: Wed 13 Oct 2010 - 08:32:15 MET DST

Czołem.

Płyta główna ma jedno złącze PATA, na którym mają wisieć 2 napędy:
DVD-RW i CD-RW ( dla nieostrożnych dzieciaków ). Jeżeli podłączę DVD
jako master, a CD jako slave, to DVD w BIOSie przyjmuje tryb UDMA-2.
Jeśli podłączę DVD jako slave, to pójdzie ona w UDMA-4, ale odnoszę
wrażenie że wydłużył się czas dostępu do płyty po jej włożeniu. Którą
opcję podłączenia wybrać, czy może dla skrócenia czasu dostępu do płyty
szukać DVD-RW na SATA ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem