Re: Mysz radiowa

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Wed 13 Oct 2010 - 03:55:43 MET DST

W dniu 2010-10-12 07:32, Yakhub pisze:
> Miałem raz tanią mysz radiową - żre baterie, gubi zasięg i skacze. Ogólnie
> mam uraz do myszek innych, niż Logitech i Microsoft.
>
> IMHO - szkoda wydawać 29zł.

No, już dzisiaj kupiłam laserową (w instrukcji napisane, że to radiowa.
Nie wiem czy tak ma być) za 49 zł. w Realu. Wątek o podpowiedzenie mi w
sprawie kabelka USB do ładowania tej myszy zamieścilam dzisiaj-trochę
wcześniej. Jak możesz-podpowiedz, dobrze?
Nawet jestem zadowolona z tej myszki.

--
animka