Re: gdzie ranking szybkosci HDD?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Tue 12 Oct 2010 - 22:01:31 MET DST

On 2010-10-12 21:49, Mateusz wrote:

> Calkiem, ale dwukrotnie wieksza cena od momentusa 7200.4 na ktorym
> bazuje niejako go odrzuca jako kandydata, chyba, ze sie czesto startuje
> system ;) bo wtedy jest akuratny.
>
> Bo to, ze jak siele razy se otwiera te sdame pliki i czas dostepu robi
> sie krotki... to nie wiem...
>
> tutaj test:
> http://www.chip.pl/testy/pamieci-masowe/dyski-twarde-wewnetrzne-25-cala/seagate-momentus-xt-st93205620as-320-gb

Z mojej perspektywy - jezeli w ciagu dnia odpalasz 5 gier, ktora kazda
czyta po 3-4 GB z dysku, to nie ma sensu... zreszta kto to trzyna ma
laptopie ;)

Jezeli zas pracujesz na tym dysku /czyli w gre wchodzi uruchamianie
systemu, aplikacji biurowych i korzystanie z 1000 dokumentów, to efekt
powinien byc znakomity/. Czas pokaze -testuje system na 8GB SSD :)

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/