Re: Seagate Momentus XT

Autor: ggs <ggs__at__konto.pl>
Data: Sun 10 Oct 2010 - 21:45:29 MET DST

"Norman" <nomad@xxx.vp.pl> wrote in message news:i8t29i$9sr$1@news.onet.pl...
> Witam
>. Uaptrzylem sobie
> Momentusa XT 500 GB. Uzywa ktos z grupowiczw takowego cuda? Czy
> rzeczywiscie te 4 GB dodatkowego SSD sprawdzaja sie w praktyce?

Uzywam 320GB w desktopie jako dysk systemowy.

Jak na 2.5'' jest bardzo przyzwoicie zwawy , delikatnie wolniejszy w w liniowych transferach w porownaniu do poprzedniej Barracudy ES.2 1TB.

Te 4GB SSD widac zdecydowanie w testach choc dopiero za 2-im , 3-cim pomiarem. No ale tak wlasnie dziala technologia Adaptive Memory.

Byc moze na swiezo zainstalowanym systemie i to nie pozerajacym tyle miejsca HDD byloby to widac . U mnie na Win7 gdzie katalogi Win , Users i Program Files maja razem jakies 80GB te 4GB sie po prostu gubi.

Generalnie nie widze roznicy w normalnej pracy.