Re: Przelicznik rozmiarów ekranów monitorów: panorama/standard

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Sun 10 Oct 2010 - 15:45:29 MET DST

> Super, o to właśnie chodziło! :-) Dzięki!
> Trochę dziwi mała różnica wysokości ekranu pomiędzy 19" a 20.1" dla 4:3,
> w porównaniu do różnicy między 20.1" a 21.3" - nie ma w tym obrazku błędu?
> Jakoś to nieproporcjonalnie przyrasta, a powinno, bo aspect ratio nie
> zmienia się.

Nie jestem jego autorem, ale wątpię by zawierał. jakieś błędy.
Co do proporcji to weź poprawkę, że mimo podobnego aspect ratio, to rozmiary
pojedynczego piksela są inne dla różnych rodzajów matryc LCD.
Pozatym 19" LCD - jak już tu zostało wspomniane - to 5:4, a nie 4:3.
W drugim linku, który Ci podałem dobrze jest to opisane.

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 5510 (20101006) __________

http://www.eset.com