Re: Czy opłaca się sprowadzac laptopy ze Stanów?

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Sat 09 Oct 2010 - 21:01:49 MET DST

"Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> wrote in message
news:o7yt5xt8af3f.dlg@maverick.kielek.info...

> 17" laptop i 23" all-in-one. Zadanie domowe - czym różnić się będą
> matryce,
> jeżeli w jednym i drugim urządzeniu będą dawały naturalną rozdzielczość
> 1920x1200.

Wiadomo że w mniejszym będą mniejsze piksele, ale i będziesz go
zwykle oglądał z bliższej odległości niż stojącego gdzieś z tyłu biurka
ekranu 23".

Zresztą komputery all-in-one według mnie łączą w sobie najgorsze cechy
z obu rozwiązań: nieprzenośność, uwiązanie desktopa z nierozbudowalnością
i dużą ceną laptopa. Estetyka jest tu okupiona dużą ceną i to nie tylko w
$$.
Kupując all-in-one kupujesz zasadniczo bardzo dużego i niezgrabnego
laptopa w dodatku bez baterii, czyli uwiązanego do gniazda z prądem...