Re: Którego laptopa wybrać

Autor: Jawi <tajny_at_poufny.pl>
Data: Sat 09 Oct 2010 - 20:17:32 MET DST

W dniu 2010-10-01 23:23, BQB pisze:
> Ani HP, ani Asus. Zerknij na Allegro ile jest firm oferujących naprawę
> uszkodzonych laptopów tych właśnie marek. Te ogłoszenia są dlatego, że
> te właśnie laptopy ulegają awariom. Jakbym miał kupować laptopa, to bym
> kupił Della z przedłużeniem gwarancji NBD.
Ja również wybrał bym della. Dziś właśnie rozebrałem HP córki, bo do
irytacji doprowadzało mnie, a w zasadzie ją przełączanie go w stan
uśpienia po dosłownie dotknięciu wichajsterka w górnej części nad
klawiaturą, blisko włącznika wifi. Nadzwyczaj beznadzejne rozwiązanie.
Jak już odkręciłem te kilkadziesiąt śrubek i co w środku widzę?
Blastikowy bolec, wtopiona w niego blaszka sprężysta jak w płaskiej
bateryjce i niżej inny bolec. Jak to miało przyzwoicie działać? Myślałem
że tam microswitch jakiś jest. Dosłownie niedługo bym dmuchnął zadrgał
by ten bolec i już blaszka dotyka innej i "przycisk zadziałał" :)) Takie
rozwiązanie można spotkać tylko w najbardziej podłych chińskich
zabawkach za 5 zł dodawanych do kolorowych magazynów dla dzieci. Lepiej
wykonane są już zabawki z McDonalda i mówię to z przekonaniem.
Wypierniczyłem tą blaszkę bo nic nie miała tam do roboty za wyjątkiem
frustracji usera. Zdecydowanie nigdy żadnego HP przez najbliższe wiele lat.