gdzie ranking szybkosci HDD?

Autor: Mateusz <mateusznospam_at_vp.pl>
Data: Sat 09 Oct 2010 - 12:44:14 MET DST

Albo poradzcie - potrzebuje wymienic systemowy 500GB nas jakis inny,
szybszy :)
mam baracude 7200.?? 500 z tej serii co byly problemy z firmwarem
(akurat nie u mnie). Ale dysk pracuje jzu dosc dlugo (2 latka) i
chcialbym zmienic na inny... Wiekszy nie musi byc, bo dane trzymam
osobno na terówkach (tak, sa backupowane ;)
Wiec chce tylko przeklonowac dysk na nowy dysk, szybki, nieawaryjny, z
gwarancja min 3 latka, zeby te 2 kolejne latka wszystko banglalo ;)