Re: laptopy 17" tylko dla leworecznych?

Autor: <Mich_at_l>
Data: Sat 09 Oct 2010 - 06:34:29 MET DST

W dniu 2010-10-08 20:39, Alias Awatar pisze:
> Witam
> Dlaczego laptopy o matrycy wiekszej niz 15"
> produkowne sa wyłacznie dla ludzi leworęcznych?
> O ich dostosowaniu do wymagań osób leworęcznych uznaje położenie
> gładzika, który zawsze znajduje sie po lewej stronie od
> środka matrycy. Każda osoba praworeczna wolała by mieć gładzik

Ha, nie tylko przy matrycy >15"!
Spojrzałem właśnie podejrzliwym okiem na mojego netbooka, i również
zauważyłem asymetrię. Aby upewnić się w moich domysłach wziąłem do ręki
przymiar i pomierzyłem. Laptopik ma 264 mm szerokości, środek ekranu
jest idealnie (w granicach błędu pomiaru) w osi symetrii, na 132
milimetrze (licząc od lewej strony), natomiast środek taczpada jest, i
tu uwaga, na 122 milimetrze!
Spisek koreańskich mańkutów?

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526