Re: laptopy 17" tylko dla leworecznych?

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Fri 08 Oct 2010 - 22:08:59 MET DST

Użytkownik "Alias Awatar" <brak@adresu.eml> napisał w wiadomości
news:i8nt2d$2ah$1@news.onet.pl...

> No czekaj, lewy palec, prawy o tu, tu dobrze jeszcze tylko ten mniejszy
> skurczybyk na swoje miejsce o juĹĽ!
> Patrze, patrze i wiesz gdzie by gładzik nie lezał nie dotykam go
> nadgarstkiem.

O, i super, znaczy że masz klawiaturę umieszczoną prawidłowo. Palce na
klawiszach, nadgarstki lekko nad powierchniÄ… lapa
To teraz spójrz - touchpad masz w takiej samej odległości od lewego jak i
prawgo kciuka (przynajmniej tak przed chwilą sprawdzałem na swoim Dellu
17,3). Więc... w czym problem? Taka sama odległość dla lewo- i prawo
ręcznego.

aa.. ekran jest przesuniety względem klawiatury, albo klawiatura nie
centrycznie.
Więc równie dobrze powinni klawiatury do blaszaków sprzedawać z numeryczną
po lewej dla leworęcznych.

--
Irokez