Re: GA-890FXA-UD5 i mugen 2

Autor: Eryk <jacek.malik_at_wp.pl>
Data: Fri 08 Oct 2010 - 12:30:36 MET DST

On 8 Paź, 00:00, Fonon <fo...@poczta.onet.pl> wrote:
> Witam,
> Czy są jakieś problemy montażowe? Niestety w przypadku GA-P55A-UD4
> konieczne było spiłowanie kawałka metalowej podkładki pod płytą.
> Wolałbym uniknąć takich niespodzianek...
> Czy można obsadzić przynajmniej dwa sloty pamięci z wysokimi radiatorami?
> f.

Mam na tej płycie Scythe Infinity. Nie jest to Mugen 2 ale podobny
model. Dwa sloty pamięci schowały się pod radiatorem ale dwa są wolne
i można wstawić takie z wyższym radiaorem. Nad tymi dwoma przykrytymi
jest u mnie na tyle dużo miejsca, że można je obsadzić niższymi
wersjami pamięci.

Sam montaż Infinity przeprowadziłem trochę dziwacznie bo od dołu (gdy
płyta siedzi w obudowie) od radiatora znajdującego się na płycie
musiałem ustawić "wichajster" w pozycję "zamocuj" i taki przechylonym
złapać mocowanie i później dogiąłem do góry i złapałem zapinką z
drugiej strony. To trochę nie profesjonalne i mogłem prawdopodobnie
coś uszkodzić ale odpukać udało się i działa. Nie musiałem nic
piłować. :)

Pzdr
Eryk