Re: Raid - różne dyski

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri 08 Oct 2010 - 18:48:57 MET DST

Dnia Fri, 8 Oct 2010 18:06:12 +0200, MC napisał(a):

> Nie każdy ma czynny napęd na dyskietkę i jest przygotowany na taki hardkor.

Jaki znowu hardkor? Albo podać drivery z dyskietki, albo wkompilować w
płytkę instalacyjną (i przy okazji parę innych rzeczy sobie w niej
poustawiać pod siebie).

(ciach...)

[ Skromni ludzie nie istnieją. Po prostu niektórzy nie mają się czym       ]
[ chwalić.                                                (JoeMonster.org) ]