Re: Akumulatory do APC SMART-UPS 1500RM

Autor: Maciek <maciek_at_nospam.pl>
Data: Fri 08 Oct 2010 - 12:01:35 MET DST

W dniu 2010-10-08 11:50, Artur(m) pisze:
> Przybliż proszę
> Kończą mi się akumulatorki i będę zmieniał
> Czytałem wstępnie jak się robi kalibrację
> i trochę mnie to zniechęciło;)
> To co piszesz wydaje sie ciekawsze.
Poszukaj tematów z tym związanych na elektroda.pl. Kiedyś właśnie tam
szukałem informacji odnośnie kalibracji Smartów i wyszło, że całkiem
programowo nie da się tego zrobić. Najpierw trzeba skalibrować napięcie
ładowania (poprzez dobór odpowiednich rezystorów), a później programowo.

--
Pozdrawiam
Maciek